2016/03/16

Hommia



 Tällänen lupsakka pari viikkoa meni, että sain näin niinkuin varsinaisesti aloitettua tän.
Mietin koko tämän ajan säännöllisesti, että pitää keksiä kirjoitettavaa ja sisältöä. Oon tehnyt hulluna töitä tässä taas, ja pukeutumiset on ollut melkolailla alla kuvatun näköisiä. Harmaata, mustaa ja valkoista! Hiljalleen hivutan värejä (punaista!) vaatekaappiin hiusvärin vaihduttua, mutta suurimman osan ajasta ne värikkäät vaan unohtuu käytännöllisyyden tieltä. Tykkäisin pukeutua hameisiin ja muuhun kauniiseen töihinkin, mutta toistaiseksi oon tyytynyt täyteen sotamaaliin naamassa ja vähän vähemmän näyttäviin vaatteisiin. 



Kevät on saanut mun sisäisen viipottajan taas heräämään ja kun tunnit töissä näillä näkymin vähenee, pitää viipottaa vähän enemmän kameran kanssa. Vaihdoin tosiaan työpaikkaa syksyllä huomattavasti lähemmäs, työhön mikä on vähän enemmän mun juttu. Oon myyjänä naamiaiskaupassa, ja just nyt on sellainen olo ettei tarvitse miettiä seuraavaa hommaa ihan heti!



Pop art-räpellyksessä käytin silmiä lukuunottamatta kaikissa mustissa ja valkoisissa kohdissa sekä pisarassa Eulenspiegelin kasvovärejä. Päässä on peruukki jonka lainasin töistä ihan tätä varten vaan, mutta paketissa odottelee ihan oma valkoinen samanlainen! Voi juku.
Voisin muutenkin kirjoitella meikkihommista, oon kovasti innostunut naamani maalailusta taas kun ei muuhun piirtelyyn aika riitä.

Niin paljon opeteltavaa taas, ensimmäinen haaste itseltäni itselle on että kirjoitan tätä itselleni ensisijaisesti, enkä kuumottele turhuuksia. Voisin myös palkata hipsutuspalkalla oikolukijan, tää pönikkäkieli ei nyt toimi mulla yhtään. :D

3 kommenttia:

  1. Vau, ihana tää pop art-meikki!

    VastaaPoista
  2. Siis omg toi meikki luomus, ihan mieletön!! :O

    VastaaPoista